AULA

Velkommen på AULA

AULA er din samlede indgang til sikker kommunikation mellem dagtilbud, SFO og skole.

AULA er et let tilgængeligt og sikkert redskab, som gør det nemt og overskueligt at tage del i dit barns hverdag og udvikling.

Målet med AULA er at skabe rum for bedre kommunikation mellem institution og hjem. Det skal AULA, fordi bedre kommunikation kan hjælpe med til at understøtte bedre læring og større trivsel for børnene i skoler og dagtilbud.

For at understøtte et godt samarbejde mellem daginstitutionen og dig som forælder, vil vi gerne bede dig downloade AULA App til dit mobile device.

Find App’en i Apple Store eller Google Play.

Kom godt i gang:

Du finder hjælp til at navigere i AULA via trin for tringuides, der er tilgængelig på www.aulainfo.dk(Åbner i nyt vindue), samt dette link: https://aulainfo.dk/guide-til-foraeldre-og-elever/uddannelsesmateriale/.(Åbner i nyt vindue)

Nedenfor finder du et par vigtige vejledninger til AULA for forældre - de findes også på www.aulainfo.dk hvor de også løbende opdateres.

Log på AULA app som forælder

Shape Created with Sketch.

Log på AULA via en browser

Rediger notifikationer fra AULA

Shape Created with Sketch.

Oplys komme/gå tider for dit barn

Shape Created with Sketch.

Meld ferie og sygdom for dit barn

Opret en besked i AULA